FAQ

Czy posiadacie w ofercie klapki męskie?

Nasze produkty są unisex, jednakże obecna rozmiarówka jest ograniczona do rozmiaru 45. Pracujemy nad zwiększeniem naszej gamy rozmiarów.

Czy łagodzą ból kolan/stóp?

Nasze produkty zaprojektowane są w technologii CushionSoft. Jest to idealne obuwie łagodzące ból stóp i stawów. Każdy krok jest amortyzowany, aby zmniejszyć siłę nacisku i zapewnić najwyższy komfort chodzenia.

 Czy klapki są wodoodporne?

Tak, można je nosić w każdych warunkach - na plaży, w domu, pod prysznicem, na spacerze itp.

Jak wybrać rozmiar?

Wiemy, że wybór odpowiedniego rozmiaru czasem bywa trudny więc przygotowaliśmy specjalną tabelę wymiarów TUTAJ.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Otrzymasz powiadomienie e-mail z aktualizacjami dotyczącymi statusu Twojego zamówienia. Możesz także samodzielnie śledzić swoją przesyłkę TUTAJ. Numer śledzenia został dostarczony na Twój adres e-mail.

Pomyliłem adres do wysyłki, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami natychmiast pod adresem info@cloudslippers.store w sprawie błędu. W wiadomości podaj swój adres e-mail, imię i nazwisko oraz poprawny adres wysyłki. Należy pamiętać, że po wysłaniu paczki nie jesteśmy w stanie wprowadzić zmian.

Jak mogę skontaktować się z pomocą techniczną?

Najprościej możesz się z nami skontaktować wysyłając do nas e-mail na info@cloudslippers.store lub wypełniając formularz kontaktowy TUTAJ.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 24 godzin od jego złożenia.

Nie podoba mi się mój przedmiot, czy mogę go zwrócić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić przedmiot, masz do tego wszelkie prawa. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do polityki zwrotów TUTAJ.

Mój przedmiot dotarł uszkodzony/nieprawidłowy. Czy mogę go zwrócić?

Uszkodzone lub nieprawidłowe produkty można wymienić lub zwrócić. Aby otrzymać nowy przedmiot lub zwrot pieniędzy należy skontaktować się z nami drogą mailową wysyłając e-mail na adres info@cloudslippers.store. W niektórych przypadkach może być wymagane dołączenie filmu lub zdjęcia wadliwego produktu jako dowód umożliwiający zwrot pieniędzy lub wymianę produktu.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot środków może potrwać do 14 dni roboczych, w zależności od systemu, w którym dokonano płatności.